Emilia Hahn
Założycielka i prezeska agencji PR Hub oraz PR Hub Lab
Od blisko 25 lat doradza firmom i instytucjom publicznym w obszarze public relations i public affairs. Specjalizuje się w strategicznym konsultingu korporacyjnym, kryzysowym oraz w kampaniach CSR i edukacyjnych. Jej specjalizacją jest branża spożywcza, rolno-spożywcza oraz kampanie dotyczące zdrowia i żywienia człowieka. Od września 2022 r. prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, członkini Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Rady Programowej WNoZ WUM. Współautorka książki „Instrukcja Obsługi Agencji PR”. Prelegentka na kongresach i konferencjach z obszaru public relations i komunikacji managerskiej. Laureatka nagród branżowych, w tym Złotych Spinaczy za projekt „Tiger jest tylko jeden" w kategoriach kampania dekady oraz komunikacja kryzysowa. Ukończyła Wydział Psychologii Społecznej SWPS.
Emilia Hahn
Założycielka i prezeska agencji PR Hub oraz PR Hub LabOd blisko 25 lat doradza firmom i instytucjom publicznym w obszarze public relations i public affairs. Specjalizuje się w strategicznym konsultingu korporacyjnym, kryzysowym oraz w kampaniach CSR i edukacyjnych. Jej specjalizacją jest branża spożywcza, rolno-spożywcza oraz kampanie dotyczące zdrowia i żywienia człowieka. Od września 2022 r. prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, członkini Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Rady Programowej WNoZ WUM. Współautorka książki „Instrukcja Obsługi Agencji PR”. Prelegentka na kongresach i konferencjach z obszaru public relations i komunikacji managerskiej. Laureatka nagród branżowych, w tym Złotych Spinaczy za projekt „Tiger jest tylko jeden" w kategoriach kampania dekady oraz komunikacja kryzysowa. Ukończyła Wydział Psychologii Społecznej SWPS.
Marta Gryglewicz
Managing Director, partner w agencji PR Hub
Ma 14 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w projektowaniu zintegrowanych kampanii z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i w obszarze kompleksowych programów edukacyjnych. Współpracowała i tworzyła strategie komunikacyjne dla czołowych firm z obszaru nieruchomości i handlu, m.in. Ghelamco, Erbud, Nestlé, Grupa Eurocash, Maspex, Rossmann. Odpowiada za rozwój biznesowy agencji PR Hub, koordynuje pracę zespołów i prowadzi strategiczny nadzór nad jakościową obsługą klientów. Odpowiada też za obszar HR i employer branding.
Marta Gryglewicz
Managing Director, partner w agencji PR HubMa 14 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w projektowaniu zintegrowanych kampanii z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i w obszarze kompleksowych programów edukacyjnych. Współpracowała i tworzyła strategie komunikacyjne dla czołowych firm z obszaru nieruchomości i handlu, m.in. Ghelamco, Erbud, Nestlé, Grupa Eurocash, Maspex, Rossmann. Odpowiada za rozwój biznesowy agencji PR Hub, koordynuje pracę zespołów i prowadzi strategiczny nadzór nad jakościową obsługą klientów. Odpowiada też za obszar HR i employer branding.
Katarzyna Sołowiej Account Manager
Z komunikacją i PR związana od 13 lat. Specjalizuje się w konsultingu korporacyjnym, doradztwie strategicznym i kryzysowym. Jej mocną stroną jest tworzenie kompleksowych strategii komunikacyjnych, jakościowy copywriting i content marketing. Współtworzyła strategie komunikacje dla największych firm z sektora handlowego i finansowego. Doradzała organizacjom takim jak Grupa Eurocash, Lagardère Travel Retail czy Open Life TU Życie. Pracowała też m.in. z Polską Radą Biznesu, ACCA Polska, Liberty Ubezpieczenia, PKO Ubezpieczenia, PRU i Nordea PTE.
Monika Bębnowska Strategic Advisor
Ekspertka Public Relations i certyfikowana trenerka biznesu (licencja STB 60-06, Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET). Specjalizuje się w PR korporacyjnym, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji wewnętrznej. Opracowuje i prowadzi symulacje sytuacji kryzysowych. Tworzy strategie z obszaru budowania wizerunku firmy, mapowania interesariuszy i zarządzania relacjami z nimi.
Magdalena Maksymiuk Senior Account Executive
Z mediami i komunikacją związana od ponad 7 lat. Ma doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu kompleksowych strategii komunikacji dla dużych rynkowych graczy, startupów oraz instytucji publicznych. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, działaniach kryzysowych i promowaniu innowacyjnych rozwiązań w Polsce i za granicą. Realizowała projekty dla branży energetycznej, transportowej i technologicznej, koordynowała również liczne kampanie edukacyjne i CSR. Współpracowała z firmami takimi jak Gaspol, Philips, DuPont, Naczelna Rada Awokacka czy Nevomo.
Elżbieta Mindak Senior Account Executive
Ma 11-letnie doświadczenie w komunikacji produktowej, CSR i oraz w realizacji eventów – w mikro- i makroskali. Specjalizuje się również w influencer marketingu. Opracowywała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej, wnętrzarskiej oraz farmaceutycznej, w tym m.in. dla Dyson, MPM, Komfort, Polska Grupa Farmaceutyczna.
Joanna Rosochacka Senior Account Executive
Ma 11 lat doświadczenia w komunikacji. Specjalizuje się w projektach edukacyjnych, CSR, w tym z zakresu prewencji i ochrony zdrowia. Realizowała działania komunikacyjne m.in. dla L’Oréal, Reebok, ONDE, Dr Martens, Merel, Havayanas, CAT Footwear. Prowadziła też zintegrowane kampanie edukacyjne, m. in. Fast Heroes, Borderline #kuzrozumieniuiakceptacji oraz 5 porcji warzyw, owoców lub soku. Jej mocną stroną jest copywriting i komunikacja w mediach społecznościowych.
Alicja Zaborska Senior Account Executive
Ma 6 lat doświadczenia w branży i bogate doświadczenie w komunikacji kryzysowej i korporacyjnej. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym z uwzględnieniem zarówno komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. Klienci doceniają również jej wysokie kompetencje w zakresie copywritingu. Realizowała projekty m.in. dla Grupa Eurocash, Maspex, Pepco, Nutricia.
Magda Mielniczuk Account Executive
Buduje wizerunek marek w mediach i social mediach. Jej mocną stroną jest influencer marketing i organizacja eventów. Zajmuje się też komunikacją w mediach społecznościowych. Współpracuje z klientami z branży technologicznej i wnętrzarskiej.
Julia Wankiewicz Account Executive
Ekspertka w dziedzinie projektów edukacyjnych, społecznych i CSR. Współtworzy i realizuje strategie komunikacyjne, odpowiada za obszar media relations i influencer marketingu. Zajmuje się też tworzeniem contentu w mediach społecznościowych.
Valentyna Voroshchuk Asystent biura
W PR Hub odpowiada za sprawny przepływ dokumentów i organizację pracy w biurze.