Powrót

Siła Pragnienia – kampania dla Nałęczowianki

Obszary projektu

  • Media
  • Strategie komunikacyjne

Opis projektu

Na przełomie 2020 i 2021 roku PR Hub wsparł działaniami wizerunkowymi kampanię Siła Pragnienia dedykowanej dla wody mineralnej Nałęczowianka.

Do zadań agencji należało ułożenie planu komunikacyjnego i realizacje przyjętej strategii. Agencja wspierała klienta także w bieżącym doradztwie komunikacyjnym.

Do zadań agencji należało ułożenie planu komunikacyjnego i realizacje przyjętej strategii. Agencja wspierała klienta także w bieżącym doradztwie komunikacyjnym.

Zakres działań PR Hub obejmował stworzenie materiałów prasowych z udziałem eksperta, infografiki oraz współprac medialnych m.in. we współpracy z Onetem. Agencja zorganizowała także konkurs z redakcją Elle.pl oraz Elleman.pl.

Wybrane projekty

  • Employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Public affairs
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media