Milion dla polskich miast
Obszary projektu
- Media
- Projekty edukacyjne
- Public affairs
Opis projektu
Agencja PR Hub zajęła się wsparciem akcji społecznej „Milion dla polskich miast”, w ramach której Cordia Management Poland i grupa dewelopersko-inwestycyjna Futureal zdecydowały się przeznaczyć ponad 3 mln zł na walkę z epidemią COVID-19 w regionie. 1 mln zł trafił do polskich miast: Warszawy, Krakowa, Gdańska i Poznania.
W kwietniu 2020 r., kiedy Polska mierzyła się z pierwszą falą COVID-19, Cordia Management Poland wraz z grupą Futureal przeznaczyły ponad 3 mln zł na walkę z epidemią w regionie.
W kwietniu 2020 r., kiedy Polska mierzyła się z pierwszą falą COVID-19, Cordia Management Poland wraz z grupą Futureal przeznaczyły ponad 3 mln zł na walkę z epidemią w regionie. 1 mln zł trafił do polskich miast: Warszawy, Krakowa, Gdańska i Poznania. Lokalne władze same wskazały cele, na które zostały przeznaczone środki od dewelopera. Były to odpowiednio: zakup żywności dla samotnych seniorów, wsparcie miejskich ośrodków kwarantanny, zakup laptopów dla dzieci objętych obowiązkiem edukacji zdalnej i zakup odzieży ochronnej dla pracowników miejskiego szpitala.
Agencja PR Hub zbudowała narrację wokół akcji. Poza poinformowaniem o niej redakcji lokalnych, branżowych i ogólnopolskich mediów informacyjnych, a także kampanią w mediach społecznościowych, agencja była odpowiedzialna za kontakt z biurami prasowymi urzędów oraz innych instytucji zaangażowanych w dystrybucję środków, takimi jak Bank Żywności w Warszawie. Informacje na temat darowizny Cordii licznie ukazały się w mediach i w kanałach własnych obdarowanych miast. Agencja zrealizowała projekt z wielką przyjemnością i zaangażowaniem.