Grupa Eurocash – komunikacja korporacyjna
Obszary projektu
- Employer branding
- Komunikacja wewnętrzna
- Kryzysy
- Media
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
PR Hub odpowiada za kompleksową obsługę korporacyjną Grupy Eurocash. Agencja doradza strategicznie, opiniuje i współtworzy plany komunikacyjne, odpowiada za biuro prasowe i zarządza komunikacją kryzysową. Wspiera też komunikację wewnętrzną spółki.
Grupa Eurocash powierzyła agencji PR Hub szerokie działania w ramach komunikacji korporacyjnej.
Grupa Eurocash powierzyła agencji PR Hub szerokie działania w ramach komunikacji korporacyjnej. Poza konsultingiem świadczonym dla polskiego lidera hurtowej dystrybucji produktów FMCG, agencja PR Hub wspiera komunikacyjnie jednostki biznesowe Grupy (m.in. Eurocash Dystrybucja, Eurocash Cash & Carry, Eurocash Franczyza) oraz zrzeszone w ramach niej sieci franczyzowe i partnerskie (m.in. Delikatesy Centrum, Duży Ben, Groszek, ABC, Gama).
PR Hub odpowiada za strategiczne doradztwo dla Grupy w ramach komunikacji zewnętrznej – zarządza biurem prasowym, odpowiada za komunikację kryzysową i wspiera wybrane projekty komunikacyjne. Prowadzi też oficjalny profil Grupy w serwisie LinkedIn, realizując przygotowaną dla Eurocash strategię komunikacji. Poza tym agencja PR Hub wspiera Grupę w działaniach skierowanych bezpośrednio do lokalnych detalistów – klientów i partnerów biznesowych spółki. Odpowiada m.in. za koncepcję, opracowanie tekstów i działania SEO w ramach bloga Grupy Eurocash skierowanego dla przedsiębiorców.
PR Hub doradza i realizuje działania dla Grupy również w zakresie komunikacji wewnętrznej i employer branding. W ramach cyklicznych, stałych działań prowadzi newsletter wewnętrzny dla pracowników spółki.
Wybrane projekty
Lagardère Travel Retail – komunikacja korporacyjna
- Komunikacja wewnętrzna
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
Dyson Polska – stała współpraca z marką
- Kryzysy
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
Cordia Polska – PR Hub dla nieruchomości
- Kryzysy
- Media
- Public affairs
- Social media
- Strategie komunikacyjne
5 porcji warzyw, owoców lub soku – kampania edukacyjna
- Media
- Projekty edukacyjne
- Social media