Powrót

Faktoria Win – 10 lat dookoła wina

Obszary projektu

  • Media
  • Strategie komunikacyjne

Opis projektu

10 lat na polskim rynku świętowała należąca do Grupy Eurocash marka – Faktoria Win. Do zadań agencji PR Hub należały działania komunikacyjno-promocyjne z mediami i komunikacja do partnerów biznesowych.

Działania realizowane przez PR Hub obejmowały promocję konkursu dla przedsiębiorców, w tym kampanię mediową na portalach branżowych, wysyłkę press packów oraz klasyczne media relations.

Działania realizowane przez PR Hub obejmowały promocję konkursu dla przedsiębiorców, w tym kampanię mediową na portalach branżowych, wysyłkę press packów oraz klasyczne media relations. PR Hub wspierał też Faktorię Win w promocję konkursu dla przedsiębiorców. Agencja zaangażowana była zarówno również w proces kreacji. Informacje o jubileuszu marki i konkursie znalazły się na najważniejszych portalach branżowych.

Agencja  współpracuje na stałe również z właścicielem marki, Grupą Eurocash, wobec której świadczy usługi z zakresu PR korporacyjnego i komunikacji wewnętrznej.

 

Wybrane projekty

  • Employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Public affairs
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media