Faktoria Win – 10 lat dookoła wina
Obszary projektu
- Media
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
10 lat na polskim rynku świętowała należąca do Grupy Eurocash marka – Faktoria Win. Do zadań agencji PR Hub należały działania komunikacyjno-promocyjne z mediami i komunikacja do partnerów biznesowych.
Działania realizowane przez PR Hub obejmowały promocję konkursu dla przedsiębiorców, w tym kampanię mediową na portalach branżowych, wysyłkę press packów oraz klasyczne media relations.
Działania realizowane przez PR Hub obejmowały promocję konkursu dla przedsiębiorców, w tym kampanię mediową na portalach branżowych, wysyłkę press packów oraz klasyczne media relations. PR Hub wspierał też Faktorię Win w promocję konkursu dla przedsiębiorców. Agencja zaangażowana była zarówno również w proces kreacji. Informacje o jubileuszu marki i konkursie znalazły się na najważniejszych portalach branżowych.
Agencja współpracuje na stałe również z właścicielem marki, Grupą Eurocash, wobec której świadczy usługi z zakresu PR korporacyjnego i komunikacji wewnętrznej.