Dyson Polska – stała współpraca z marką
Obszary projektu
- Kryzysy
- Media
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
Agencja PR Hub od lat realizuje strategię komunikacji dla marki Dyson – brytyjskiego producenta zaawansowanych technologicznie sprzętów AGD z sektora premium. Zakres działań PR produktowy, social media marketing, PR korporacyjny, kryzysowy, a także obsługę corocznej edycji międzynarodowego Konkursu Nagdroda Jamesa Dysona.
Celem działań komunikacyjnych jest budowanie wizerunku oraz rozpoznawalności Dyson wśród konsumentów oraz pozycjonowanie produktów z portfolio marki w sektorze premium.
Celem działań komunikacyjnych jest budowanie wizerunku oraz rozpoznawalności Dyson wśród konsumentów oraz pozycjonowanie produktów z portfolio marki w sektorze premium. PR Hub odpowiada za wprowadzanie na rynek zaawansowanych technologicznie nowości produktowych, w tym kompleksową organizację eventów, konferencji, secret briefing’ów, szkoleń oraz spotkań z topowymi mediami i influencerami. Współpraca obejmuje też prowadzenie biura prasowego, w tym utrzymywanie ścisłych relacji z mediami technologicznymi, wnętrzarskimi i lifestyle’owymi.
PR Hub dba o obecność ekspertów marki Dyson w mediach, a także aranżowanie produktowych testów redakcyjnych czy tworzenie tematycznych wysyłek kreatywnych.
O 2 lat agencja wspiera markę Dyson również w procedurze pozyskiwania certyfikatów od niezależnych podmiotów opiniujących, takich jak Instytut Matki i Dziecka czy Polskie Towarzystwo Alergologiczne.
Wybrane projekty
Lagardère Travel Retail – komunikacja korporacyjna
- Komunikacja wewnętrzna
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
5 porcji warzyw, owoców lub soku – kampania edukacyjna
- Media
- Projekty edukacyjne
- Social media