Dobre zboże wiele może – kampania edukacyjna
Obszary projektu
- Public affairs
Opis projektu
#CzerpZeZboża to kampania edukacyjna zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ). PR Hub realizuje działania z obszaru digital marketingu, influencer marketingu oraz media relations.
Celem kampanii jest popularyzowanie wśród konsumentów wiedzy o zbożach i powstałych z nich przetworach, a także ich właściwościach odżywczych.
Celem kampanii jest popularyzowanie wśród konsumentów wiedzy o zbożach i powstałych z nich przetworach, a także ich właściwościach odżywczych. Do współpracy przy kampanii „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża” zostali zaproszeni eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka z uznanych ośrodków naukowych. Wizytówką kampanii jest serwis www będący kompendium wiedzy dla konsumentów.
PR Hub współpracuje z ekspertami, odpowiada za treści na stronie internetowej, biuro prasowe i social media projektu. Wspiera też Stowarzyszenie w kontakcie z interesariuszami i komunikacji kryzysowej.