Powrót

Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji

Obszary projektu

  • Media
  • Projekty edukacyjne

Opis projektu

Fundacja zPogranicza oraz PR Hub prowadzą kampanię edukacyjną #KuZrozumieniuiAkceptacji. Działania realizowane są pro bono.

Celem kampanii jest budowanie świadomości i przeciwdziałanie stygmatyzacji osób z zaburzeniem typu borderline.

Celem kampanii jest budowanie świadomości i przeciwdziałanie stygmatyzacji osób z zaburzeniem typu borderline. Jej organizatorami są Fundacja zPogranicza Anki Mrówczyńskiej oraz agencja PR Hub, która zaplanowała i realizuje działania promocyjne oraz komunikacyjne.

Z kampanią można spotkać się w różnych formach – m.in.  na portalach internetowych w postaci edukacyjnych artykułów i informacji o projekcie, a także w mediach społecznościowych, prowadzonych przez PR Hub. Ważnym elementem akcji jest także obecność na konferencjach naukowych i podniesienie dialogu na temat borderline w środowisku ochrony zdrowia psychicznego. PR Hub realizuje również działania z zakresu influencer marketingu.

W Komitecie Naukowym Kampanii znaleźli się: mgr Marcin Kramek (superwizor psychodynamiczny), mgr Maria Kulesza (doktorantka w Instytucie Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego Polskiej Akademii Nauk) oraz dr hab. nauk o zdrowiu Monika Talarowska (profesor Uniwersytetu Łódzkiego, specjalista psycholog kliniczny, neuropsycholog, certyfikowany psychoterapeuta CBT). Partnerami merytorycznymi Kampanii zostali: Polskie Towarzystwo Terapii Dialektyczno-Behawioralnej, Fundacja eFkropka, gabinet Bezpieczne Miejsce, blog emocje.pro oraz psycholog Monika Romanowska.

Wybrane projekty

  • Employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Public affairs
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Strategie komunikacyjne