Powrót
Badanie Food Research Institute
Obszary projektu
- Badania i analizy
- Media
- Public affairs
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
Food Reaserch Institute wybrał agencję PR Hub do współpracy przy komunikacji wyników badania sprawdzającego nastroje w branży rolno-spożywczej.
W ramach współpracy, agencja przeprowadziła aktywności z obszaru media relations, których celem było dotarcie do tytułów podejmujących tematykę gospodarczą i biznesową.
W ramach współpracy, agencja przeprowadziła aktywności z obszaru media relations, których celem było dotarcie do tytułów podejmujących tematykę gospodarczą i biznesową. Patronem inicjatywy była Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców.
Wybrane projekty
Grupa Eurocash – komunikacja korporacyjna
- Employer branding
- Komunikacja wewnętrzna
- Kryzysy
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
Lagardère Travel Retail – komunikacja korporacyjna
- Komunikacja wewnętrzna
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
Dyson Polska – stała współpraca z marką
- Kryzysy
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne
Cordia Polska – PR Hub dla nieruchomości
- Kryzysy
- Media
- Public affairs
- Social media
- Strategie komunikacyjne