Akademia Bezpiecznego Puchatka – ku bezpieczeństwu najmłodszych
Obszary projektu
- Media
- Projekty edukacyjne
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
Akademia Bezpiecznego Puchatka to największy program edukacyjny o tematyce bezpieczeństwa, skierowany do uczniów I klas szkół podstawowych. Agencja PR Hub odpowiadała za działania komunikacyjne akcji w mediach.
Program realizowany przez Maspex, producenta marki Puchatek, realizowany był pod patronatem Komendanta Głównego Policji oraz większości Kuratoriów Oświaty.
Program realizowany przez Maspex, producenta marki Puchatek, realizowany był pod patronatem Komendanta Głównego Policji oraz większości Kuratoriów Oświaty. Celem akcji było ukształtowanie odruchów reagowania na niebezpieczne sytuacje na drodze, w domu, w szkole i w Internecie. Placówki szkolne mogły bezpłatnie zapisywać uczniów do udziału w programie.
Agencja PR Hub dbała o widoczność oraz rozpoznawalność akcji w mediach.