10 lat – jedno So Coffee
Obszary projektu
- Media
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
Należąca do Lagardère Travel Retail sieć kawiarni So Coffee świętowała 10. urodziny. Działania komunikacyjne powierzyła firmie PR Hub. Agencja była odpowiedzialna za komunikację do partnerów biznesowych sieci oraz media relations.
W ramach jubileuszu marki agencja PR Hub zaproponowała strategię działań komunikacyjnych, zrealizowała kreatywną wysyłkę i kampanię mediową w tytułach branżowych i lifestyle.
W ramach jubileuszu marki agencja PR Hub zaproponowała strategię działań komunikacyjnych, zrealizowała kreatywną wysyłkę i kampanię mediową w tytułach branżowych i lifestyle. Agencja zaaranżowała także wywiady z przedstawicielami sieci So Coffe i Lagardère Travel Retail w topowych tytułach handlowych, nieruchomościowych i spożywczych. Wszystkie działania komunikacyjne prowadzone były w ramach kampanii „10 lat – jedno So Coffee.
Agencja współpracuje na stałe również z właścicielem marki, grupą Lagardère Travel Retail Polska, wobec której świadczy usługi z zakresu PR korporacyjnego.