Webinar dla KUPS
Obszary projektu
- Eventy
- Szkolenia
Opis projektu
Jak skutecznie zaistnieć w sieciach handlowych i wprowadzić produkty owocowo–warzywne do sieci handlowych? O czym pamiętać? Jak wyróżnić produkty na sklepowej półce? Agencja PR Hub zorganizowała dla swojego klienta – Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów, warsztaty dla producentów produktów spożywczych.
Wzrost świadomości i wiedzy konsumentów oraz stale rosnąca konkurencja na rynku stawiają przed producentami produktów spożywczych duże wyzwania.
Wzrost świadomości i wiedzy konsumentów oraz stale rosnąca konkurencja na rynku stawiają przed producentami produktów spożywczych duże wyzwania. Wprowadzenie na rynek nowych produktów spożywczych i skutecznie zaistnienie w sieciach handlowych, wymaga szczególnej wiedzy eksperckiej i doświadczenia. Podczas warsztatu eksperci ds. marketingu zaprezentowali skuteczne drogi dotarcia do konsumentów za pośrednictwem sieci handlowych. Omówili oni m.in. trend prozdrowotny, który jest w obliczu pandemii COVID-19, szczególnie ważnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów przy półkach sklepowych.
Wybrane projekty
Grupa Eurocash – komunikacja korporacyjna
- Employer branding
- Komunikacja wewnętrzna
- Kryzysy
- Media
- Social media
- Strategie komunikacyjne