Medialny launch Inmedio TOP&POP
Obszary projektu
- Media
- Strategie komunikacyjne
Opis projektu
Kiedy spółka Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadziła na rynek swój nowy format: Inmedio TOP&POP, powierzyła zaprojektowanie i realizację strategii komunikacji związanej z launchem agencji PR Hub.
Agencja PR Hub była odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji rynkowej nowego konceptu Lagardère Travel Retail w Polsce: Inmedio TOP&POP.
Agencja PR Hub była odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji rynkowej nowego konceptu Lagardère Travel Retail w Polsce: Inmedio TOP&POP. W efekcie rozmów z przedstawicielami spółki i analizy mediowej po stronie agencji powstał projekt, który odpowiadał na długofalowy cel spółki i zakładał wykorzystanie premiery nowego formatu do zbudowania nowych i pogłębienia istniejących relacji z dziennikarzami.
Opracowana przez agencję propozycja objęła realizację spersonalizowanej komunikacji oraz wysyłkę kreatywną do mediów handlowych, marketingowych, nieruchomościowych i biznesowych. Wysyłka została zaprojektowana w taki sposób, żeby zachęcić dziennikarzy do osobistej wizyty w promowanej placówce.
Liczba publikacji bazujących na komunikacie prasowym agencji przerosła oczekiwania. PR Hub zaaranżowała również materiały indywidualne z przedstawicielami Lagardère Travel Retail w Polsce w topowych mediach branżowych, dwukrotnie przekraczając zakładane KPI. Efektem zrealizowanych działań było również wzmocnienie świadomości marki Lagardère Travel Retail w Polsce w grupie docelowej, jaką stanowili przedstawiciele mediów.