Powrót

Medialny launch Inmedio TOP&POP

Obszary projektu

  • Media
  • Strategie komunikacyjne

Opis projektu

Kiedy spółka Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadziła na rynek swój nowy format: Inmedio TOP&POP, powierzyła zaprojektowanie i realizację strategii komunikacji związanej z launchem agencji PR Hub.

Agencja PR Hub była odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji rynkowej nowego konceptu Lagardère Travel Retail w Polsce: Inmedio TOP&POP.

Agencja PR Hub była odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji rynkowej nowego konceptu Lagardère Travel Retail w Polsce: Inmedio TOP&POP. W efekcie rozmów z przedstawicielami spółki i analizy mediowej po stronie agencji powstał projekt, który odpowiadał na długofalowy cel spółki i zakładał wykorzystanie premiery nowego formatu do zbudowania nowych i pogłębienia istniejących relacji z dziennikarzami.

Opracowana przez agencję propozycja objęła realizację spersonalizowanej komunikacji oraz wysyłkę kreatywną do mediów handlowych, marketingowych, nieruchomościowych i biznesowych. Wysyłka została zaprojektowana w taki sposób, żeby zachęcić dziennikarzy do osobistej wizyty w promowanej placówce.

Liczba publikacji bazujących na komunikacie prasowym agencji przerosła oczekiwania. PR Hub zaaranżowała również materiały indywidualne z przedstawicielami Lagardère Travel Retail w Polsce w topowych mediach branżowych, dwukrotnie przekraczając zakładane KPI. Efektem zrealizowanych działań było również wzmocnienie świadomości marki Lagardère Travel Retail w Polsce w grupie docelowej, jaką stanowili przedstawiciele mediów.

Wybrane projekty

  • Employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Kryzysy
  • Media
  • Public affairs
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media
  • Strategie komunikacyjne
  • Media
  • Projekty edukacyjne
  • Social media